Nakupujeme očima aneb první dojem uděláme jen jednou
Praxe potvrzuje. Často nejdříve rozhodují emoce a podvědomí, poté až rozum. Dobrý první dojem přivede více očí a tím pádem více potenciálních poptávajících.
SAMOTNÁ PŘÍPRAVA
Uklidit, porovnat, aranžovat. I v dnešní době je pořád spousta inzerovaných nemovitostí prezentována tak, jak to zrovna „leželo a stálo“. Přitom jeden z hlavních faktorů, proč si převážná část lidí rozklikne inzerci vaší nemovitosti nebo “zarolují” na webu dál, je právě vizuál. Prostě se jim musí Vaše nemovitost líbit, zaujmout je.
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE
Společně se mnou přijede profík, který si velmi dobře rozumí s fotoaparátem. Kromě toho, že fotky od fotografa vypadají úplně jinak, než od obyčejného smrtelníka, se už nyní zvýrazníte mezi konkurenčními nabídkami – dle mého průzkumu je jen 16% nemovitostí v inzerci prezentováno za pomoci profesionálních a poutavých reálných fotografií.
VYUŽITÍ ZÁBĚRŮ Z DRONU
Pro perfektní představu o rozložení, atraktivitu, ale i např. ukázku stavu střechy domu, spolupracuji s pilotem dronu. Pracuje na základě platné licence udělenou Úřadem pro civilní letectví. Jinak řečeno – pracuje legálně na základě všech zákonných podmínek, je pojištěný a znalý této problematiky. Pokud nám to situace a legislativa dovolí, tak záběry a fotky využíváme.
VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI
V přesyceném světě nabídek, reklam a textu, nejen, že dokáže pořád přitáhnout oči zájemců, ale dokáže, na rozdíl od fotek, předat emoce. Video beru jako standard každé mé nemovitosti v nabídce. Jen pro zajímavost – video má zhruba každá 26 prezentace. Některé statistiky dokonce tvrdí, že lidé stráví na webu díky videu o 88% více času.